ЗАХИСТ ВІД ШАХРАЙСТВА

ЗАХИСТ ВІД ШАХРАЙСТВА

Послуга додаткового захисту від фінансового шахрайства.
Гарантоване повернення власних або кредитних коштів у разі шахрайських дій.

Підключення послуги через вашого персонального банкіра або самостійно в додатку Приват24, меню «Сервіси – Страхування - Захист від шахрайства».

Системи банку надійно захищені, і зламати їх неможливо

Проте шахраї винахідливі, є ймовірність, що ви можете ввести свої дані на шахрайському сайті, довіритися комусь під впливом негативних емоцій та сказати зайве. Найпоширеніші приклади шахрайства:

 

Перекази на рахунки шахраїв під їхнім тиском

Телефонне шахрайство

Iнтернет-шахрайство

Підробка сайтів

Зняття коштів із викраденої або загубленої картки

Умови послуги «Захист від шахрайства»

Умови послуги «Захист від шахрайства»

Ключові переваги послуги:

  • укладення договору страхування в додатку Приват24, навіть коли ви за кордоном;
  • договір працює у всьому світі;
  • відшкодування збитку до 200 000 грн за популярними видами шахрайських дій.

Програми за послугою

Страхова сума Вартість на міс.
Premium 100 000 грн 70 грн
Exclusive 200 000 грн 140 грн

Місце дії договору страхування – увесь світ. Термін дії послуги – 12 місяців.

Для підключення зверніться до вашого персонального банкіра.

Детально про послугу

Які партнери ПриватБанку надають послугу «Захист від шахрайства»?

  • Страхова компанія «Універсальна» – ліцензія серії АГ № 569730 від 23.03.2011.
  • Страхова компанія «ВУСО» – ліцензія серії АЕ № 293950 від 31.07.2014.

Вибір страхової компанії здійснюється автоматично системою банку. Умови оформлення й врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Де можна детально ознайомитися з умовами договору страхування?

  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «Універсальна» можна за посиланням.
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «ВУСО» можна за посиланням.

Які види шахрайства покриває послуга «Захист від шахрайства»?

  1. Незаконне отримання готівкових коштів із карткового рахунку за допомогою підробленої або викраденої платіжної картки.
  2. Незаконна оплата з карткового рахунку в торговельно-сервісній мережі за допомогою підробленої, втраченої або викраденої платіжної картки.
  3. Незаконна оплата/переказ у мережі Інтернет за допомогою підробних інтернет-сайтів, поштових розсилок, шкідливого програмного забезпечення (фішинг, фармінг).
  4. Незаконна оплата/переказ у системі Приват24 за допомогою протиправного отримання доступу до фінансового номера телефону або використання фішингових сайтів.
  5. Незаконна оплата/переказ або отримання готівкових коштів із карткового рахунку без присутності платіжної картки за допомогою протиправного отримання доступу до фінансового номера телефону.
  6. Телефонне шахрайство (вішинг) – здійснення незаконних операцій за картковим рахунком із використанням інформації про картку, отриманої третіми особами шляхом введення в оману.

Що таке страхова сума (покриття) й страховий платіж? Як їх визначають?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страхова компанія відповідно до умов страхування зобов’язана здійснити виплату в разі настання страхового випадку.

Страхову суму встановлюють за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування й вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначають на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Зверніться до ПриватБанку за номером Premium підтримки +38 (073) 900 00 02 або в чат «Допомога Онлайн» протягом 24 годин і заблокуйте картку. Залиште заявку про настання страхової події.
  2. Повідомте поліцію протягом 48 годин про факт шахрайства. Отримайте номер вашого звернення й витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
  3. Надайте персональному банкіру витяг для передавання на формування висновку.
  4. Очікуйте на розслідування та встановлення факту шахрайства.
  5. Отримайте компенсацію на картку.

Куди буде зараховано страхове відшкодування?

На Картку для виплат застрахованої особи. Якщо цього типу картки немає, гроші буде зараховано на будь-яку іншу активну картку.

У яких випадках може бути відмова у відшкодуванні?

Кожен випадок служба безпеки банку розглядає індивідуально, після чого складає акт. Основні причини відмови:

  • страхове відшкодування не виплачують, якщо страховий випадок стався протягом перших семи днів із дня набрання чинності договору страхування;
  • порушення строків повідомлення про настання страхового випадку;
  • відсутність платежу за договором страхування, якщо страховий випадок стався в період, коли договір не було сплачено.

Як діє «Захист від шахрайства» для клієнтів до та після 01.09.2023?

Всі укладені договори до 01.09.2023 існують на старих умовах до закінчення строку дії згідно з шаблонами договорів: VUSO, Універсальна.

Після 01.09.2023 клієнти укладають договори з новими умовами згідно з шаблонами договорів: VUSO, Універсальна.